.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از صف‎های طولانی دریافت کارت ملی تا 2کارته شدن افراد بدون کارت
این روزها که مردم به یارانه وابسته‏اند، دولت و مجلس بدشان نمی‎آید تا در این میدان اقتصادی بدون کارت‎‎ملی‎ها را 2 کارته و پولدارها را بی یارانه کنند.

به گزارش شمال نیوز، پس از اینکه دولت اعلام کرد مصوب کرده افراد بالای 18 سال فاقد کارت ملی، در صورت ادامه این روند باید با یارانه خود وداع کنند، این روزها اگر سری به دفاتر پیش‎خوان دولت و ادارات ثبت احوال بزنید با مردمی مواجه می‎شوید که در صف‎های طولانی پیگیر دریافت کارت ملی خود هستند.
اما مشکلاتی مانند اعلام ناگهانی و بدون پیش‎اطلاع و ناکافی بودن زیرساخت صدور کارت ملی هوشمند در قیاس با تعداد مراجعان، در کنار هجوم مردم به دلیل ترس از محرومیت نسبت به یارانه موجب شده است تا مردم ساعت‎ها در این ادارات و مراکز سپری کنند و گاهی تنها به دریافت یک رسید اولیه و ارائه به ثبت احوال بسنده می‎شود.
این در حالی است که بر اساس آمارها حدود 80 هزار مازندرانی کارت‎ملی خود را دریافت نکرده و نسبت به ثبت‌نام کارت هوشمند ملی نیز اقدامی انجام نداده‎اند که همین مساله موجب ازدحام در مراکز صدور شده است اما ثبت‎احوال مازندران امروز اعلام کرده است که افراد بالای 18 سال فاقد کارت ملی می‎توانند با مراجعه بدون نوبت به دفاتر ثبت‌احوال این کارت شناسایی ملی را دریافت تا با یک تیر دو نشان بزنند.
پرداخت یارانه‎های نقدی یادگار دولت احمدی‎نژاد است که در این مدت از آذرماه سال 89 تا پایان دی‌ماه 94 تاکنون 59 مرحله و 61 ماه حدود 82 هزار میلیارد ریال یارانه به حساب خانوارهای مازندرانی پرداخت شده است و دولت و مجلس با هماهنگی هم بدشان نمی‎آید تا در این میدان اقتصادی بدون کارت‎ها را دو کارته و پولدارها را بی یارانه کنند./تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.41 seconds.